måndag 4 juli 2011

Blödig

Jag vet verkligen inte vad det är med mig idag. Klockan är snart halv fyra och jag har redan gråtit fem-sex gånger vid teveapparaten. Har suttit o kollat på djurprogram o det var nåt lodjur med cp-skada, en antilop som "tappat" ett ben o så lite hundomplaceringar. Jag kan ju inte skylla på pms, så det är väl bara en dag när jag är extra blödig då istället.
Jag ska inte titta mer på den djurkanalen idag utan hoppas att maken har fått hem lite serier, komedier, som vi kan titta på ikväll. Makens hårddisk hade helt gått sönder häromdagen. Det var inte det minsta roligt för alla filmer och serier var på den. Alla foton har vi på två andra hårddiskar plus att vi med jämna mellanrum bränner ut dem på skivor. Teknik i all ära, men tänk om alla foton skulle försvinna? Då har man ju ingenting kvar av de senaste sju åren på pränt. Extra viktigt för mig nu eftersom jag inbillar mig att jag är en mästerfotograf:-)

Inga kommentarer: